www.tm-poem.blogfa.com

متن مرتبط با «جایی که خدا هست» در سایت www.tm-poem.blogfa.com نوشته شده است

جایی هست

  • نیلوبلاگ

    جاده اي هست در فصل بهار به چه قشنگي. از همان هايي كه دوست داري راننده ترمز كند و بپري روي سقف ماشين و تند تند عكسش را بگيري. آهنگي هم پخش مي شود كه بايد شيشه را بكشي پايين دست هايت را به حالت پرواز ببري بيرون. فقط يك چيزي هست كه نيست. من. فكر اين جاده در من هست كه هنوز نرفتمش. فصلش هم هست. پاي رفتنش هم. اما خودم كه بايد باشم، حالا نشسته يك گوشه و فكر مي كند. به اينكه وقتش كي مي رسد. بهار تو بيشتر بمان شايد بعد از شكوفه دادنم برسم نوشته شده توسط ملیکاxa0 | لینک ثابت | ...

    ادامه مطلب
  • جایی هست

  • نیلوبلاگ

    جاده اي هست در فصل بهار به چه قشنگي. از همان هايي كه دوست داري راننده ترمز كند و بپري روي سقف ماشين و تند تند عكسش را بگيري. آهنگي هم پخش مي شود كه بايد شيشه را بكشي پايين دست هايت را به حالت پرواز ببري بيرون. فقط يك چيزي هست كه نيست. من. فكر اين جاده در من هست كه هنوز نرفتمش. فصلش هم هست. پاي رفتنش هم. اما خودم كه بايد باشم، حالا نشسته يك گوشه و فكر مي كند. به اينكه وقتش كي مي رسد. بهار تو بيشتر بمان شايد بعد از شكوفه دادنم برسم ...

    ادامه مطلب